Retourneren

Retour sturen

Als het artikel niet naar wens is kun je het binnen 14 dagen na aankoop retourneren. Het artikel moet voorzien zijn van de originele labels. Uiteraard mag het artikel niet gedragen, gewassen of zodanig behandeld zijn dat het artikel door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd. Speciaal voor u bestelde artikelen worden niet retour genomen. Zie ook onze algemene voorwaarden.

Voor het retourneren, vul het retourformulier in, dat u hieronder kunt downloaden. Vul hierop duidelijk in wat de reden van retour is en het bestelnummer. Het retourformulier voegt u bij het pakket. Artikelen zonder RETOUR FORMULIER kunnen wij niet verwerken. Geen printer in huis? Geen nood, een oude enveloppe, de achterkant van een kladpapier oud mag ook! Zolang de gevraagde gegevens van het retourformulier hier duidelijk op vermeld worden.

Pakketjes zonder retourformulier, of pakketjes die niet naar het juiste retouradres worden gestuurd, kunnen wij niet in behandeling nemen!

Let je op het retouradres? Dat is nadrukkelijk NIET naar de winkel, maar naar: Natur-el, Waver 16, 3068 GR Rotterdam.

Ons advies: bewaar je track en trace code. Retourkosten worden bij ons altijd door de klant betaald. Tenzij wij een foutje gemaakt hebben: dan nemen wij deze uiteraard voor onze rekening. Neem dan even contact met ons op.

Stuur het artikel retour in de originele verpakking (indien onbeschadigd) óf in een andere waterdicht stevige verpakking. De kosten voor het retour sturen is voor de klant, let op voldoende frankering. De retouren worden binnen 30 dagen aan je terugbetaald.

Ruilen

Als je een artikel wilt ruilen, plaats je een eenvoudig nieuwe bestelling. Je artikel(en) die je niet wilt houden, stuur je, met het retourformulier, aan ons terug. Zodra we het retour hebben ontvangen, ontvang je je geld terug. Op deze manier gaat het sneller en efficiënter, en weet je ook meteen of het artikel wat je graag wilt, op voorraad is.

En de verzendkosten dan?

Wij realiseren ons, dat het verzenden in sommige gevallen dan twee keer door jou betaald moet worden. Post versturen is niet gratis, voor niemand. Ook wij maken deze (hoge) kosten. Als duurzame onderneming, hopen wij dat onze klanten bewust kiezen, en bij twijfel over een maat of product gewoon contact met ons opnemen. Dat scheelt ons beiden werk, verzendkosten en we sparen het milieu. Help je mee?

Download hier het formulier: RETOURFORMULIER